fredag 29. august 2008

Magesmerter og en lykkelig Sandra

Huff. Noe av det verste som finnes er magesmerter. Og da snakker jeg ikke om litt vondt i magen, eller en liten mageknipe. Jeg snakker om syke indre magesmerter, hvor det kjennes ut som om alle innvollene har vridd seg i hver sin retning, og at det snart skal komme en eller annen gifitig/kjøttetende/rabiesbefylt ormslange ut gjennom navlen din og rett og slett drepe deg. Joda, så vondt har jeg i magen akkurat nå, og det hadde jeg en dag i sommer og da jeg var i Italia. Den dagen lå jeg inne og sov hele tiden, kunne ikke se forskjell på døgnets tider og klarte ihvertfall ikke å spise. Så mamma trodde kanskje det kunne være blindtarmen, og jeg håper ikke at det er den igjen nå. Alberte måtte operere vekk sin, så det kan jo være at jeg også må det :(

Bortsett fra det, så har jeg nettopp danset (det kom en liten halvtime hvor jeg ikke hadde vondt i magen!), men ble avbrutt av at Sandra ringte. Nå er jeg kjempe lykkelig! Ida skal ikke jobbe på Døgnvill før i morgen, så jeg kan være med henne i dag. Og Sandra skal jobbe i dag, så da kan jeg være med henne i morgen! Det er jo helt supert :D Nå gleder jeg meg enda mer.

Tante dro forresten hjem i morges, dessverre. Jeg må ta meg en tur til Bergen om ikke så alt for lenge, så jeg kan møte henne og resten av familien igjen. Men nå skal jeg ringe mamma og få litt trøst, hun har garantert noen gode råd mot magesmerter.

-Sandra-

Ingen kommentarer: