torsdag 21. august 2008

Deilige skoledager

Blir ikke du kåt nå ?
Er det noen som ikke har noe imot en skogstur av noe slag, så er det meg. All form for aktivitet (så og si) er bare ren lukusus. Derfor syntes jeg bare at en tur til Lian med den nye klassen min og andreklassen hørtes helt greit ut. Altså gikk dagen i går til en tur til Lian, inkludert grilling, ballspill og historier. Hjemme igjen var jeg utslitt etter dagen, (eller lite søvn på natten..) så jeg sovnet. Senere dro jeg til Jens, den beste kjæresten i verden, og var der til halv elleve-tiden. Fikk ikke lagt meg før halv tolv, som resulterte i en veldig trøtt Sandra på torsdags morgen.

Med mye stress og en del panikk, fikk jeg hutet meg ned på barneskolen og møtt Hilde. Sammen med henne gikk vi ned til vår kjære Byåsen Vgs. Jeg kom nesten forsent til timen, men siden alt er helt CHILL, så ordnet det seg. Fyy for noen deilige dager vi har; vi får speilrefleks kamera, så går vi inn i et studio og har photoshoot hele gjengen, kjempe morro! Og hvis vi syns det blir litt for slitsomt, kan vi bare ta pauser nøyaktig når vi vil. Altså, dagen som varte fra 08:00 - 16:00 gikk med til å ta bilder-pauser-snakking-spising.. ja, også hadde vi litt gym da -Kanonball i en halvtime. Marianne ble med hjem etter skolen for litt rydding på rommet + klessortering. Vi spiste is, og koste oss. Nå er klokken halv ti, og jeg vurderer å stupe i seng slik at jeg får litt søvn. Fredag i morgen og HELG! Gleder meg syykt. Håper mest sannsynlig på kinarestaurant(mmh<3) og MAMA MIA på kino med JensSUPERDUPERBOYFRIEND <3 Hvis ikke vi utsetter det da. Da håper jeg i det minste Ålve skal feire bursdagen sin. Og på lørdag skal Marianne og jeg sitte barnevakt igjen, også skal jeg sove hos henne. Så må jeg snart begynne å male walkin'et mitt!

God natt folkens, ELSKER dere

Ingen kommentarer: