mandag 11. august 2008

Punggjedde

<--GAMMELT!

Da fikk jeg endelig hutet meg til Tromsø igjen! Dro direkte til storgata fra flyplassen. Akkurat der hvor Markus og Ole har fått leilighet -midt i sentrum. Det eneste som var satt opp da vi kom var sofaen, flatskjermen og PS2, pluss noen ølkasser.."viktigste først!"
Ole hadde kjøpt guitar hero, og jeg fikk jobben i å skaffe sanger på karriere, ettersom de begge to suger mer enn meg. Da vi kom hjem til paps, ble det kinamatNAMNAM det beste jeg vet. Gleder meg til å spise kinamat med Jens, grrr.
Sovnet vel ved ett-tiden. Så ble jeg vekket av Hilde og Stine som ringte klokken tre på skjult ID. "Halloooo....Det er Karsten" med en dyp stemme. HELT sykt, presist det jeg har gått rundt og sagt i hele sommerferien, bare på dansk. Etter en god samtale hadde de klart å vekke meg, men jeg sovnet heldigvis rett etter.

Våknet til en irriterende lyd fra dataen og pappa: "du din syvsover!". Klokken var vel halv tolv. Imens jeg stod i dusjen kom Steffani inn og hilste på meg, hun skulle til byen med Malin. Etter ordnings, gikk jeg til byen. Fikk tilogmed tilbud fra pappa om å bli kjørt. Men men,,
Fikk kjøpt en genser, et armbånd, en kortbukse og en singlet. I tillegg fikk jeg byttet de stygge grønne klærne jeg fikk i gave, og fikk en tilgodelapp på det. Steffani og jeg gikk sammen hjem, lånte noen filmer, og så en av dem. "ADRIFT" het den, og er basert på en sann historie. Nesten så jeg har lyst til å se den igjen.
Etter det så vi alt som går på tv3 på mandager, også dro jeg hjem. Petter kom med reker, og vi glefset i oss. Han begynte å spørre om Jens, og etter en stund satt han å fortalte om sine egne erfaringer i ungdomstiden. Utrolig gøy å høre på, vi satt alle å storflirte. Bergenser:"oppi smykkeskrinet mitt, lå alle kondomene mine sortert på rekke vettu", "Nei, Åge eg kommer ikkje ned no! -og slengte igjen døren", "Eg hadde aldri hatet Åge så mye som den gangen".

Nei, god natt (K)

1 kommentar:

Ida Veronica sa...

haha nice pic av oss girl :D Kor gammelt e det egentlig?