tirsdag 19. august 2008

Første skoledag osv.

I går var første skoledag på Byåsen Vgs. Marianne kom opp med scootern sin til meg, slik at vi kunne gå sammen til skolen. Møtte allesammen, ble utdelt i grupper osv, så fikk vi klasserommet. Personlig er utrolig fornøyd med klassen min! Kom med mange jeg kjenner godt fra før av, og de andrea har jeg enten hørt om eller at de på en eller annen måte har lagret seg i hjernen min... fra NETTBY sikkert. Meeen ja, har vært litt latter i klassen selv om vi bare har vært sammen i to dager. Bla BAØABØa, skolen er super, det koseligster er å sitte i kantina med alle folkene. Etter første skoledag dro hele gjengen til byen, møtte Jens og dro på Somma hvor Ayla, Maria og Anne Grethe var. Spiste pizza og kake, så dro vi på Cielo (solsiden) og spiste is imens Jens var på gitarspillingting. Dro en liten tur innom Ultra (yndlingsbutikken min ifølge visse personer) og handlet mat på tilbud yeeeeaah! Tok trikken hjem til Jens, spilte guitar hero - spiste mer pizza og drakk smoothie. Når jeg skulle hjem, tenkte jeg at det var første gang jeg gikk hjem fra ham alene, men så plutselig out of the blue kom JEns springende etter. "Du kan ikke gå hjem alein så seint på natta". Elsker deg, du er bestttEST (L)

Ellers... andre skoledag i dag, hadde litt forelesning om kamera, tok noen bilder osv. HAdde speed-dating med 2Mk, haha. Så skulle jeg til frisøren, og dro hjem. Fikk klippet stussene så man ser ingen forskjell. Mamsen kom og hentet meg på butikken, vi kjøpte litt god mat.. tur til Lian i morgen, blir kos. Hjemme fikk jeg ryddet rommet mitt litt, før jeg dro ut og møtte Thea og Andrea. Skulle være sporty og gå en tur, men endte opp med at vi satt på kjøkkenet til Andrea og gomlet i oss sjokoladekakrøre og drakk melk til. Mmmmmh <3 På vei hjem jogge jeg litt til Marianne, hentet en joggebukse og vin til mamma, og hjem. Det var vel alt! Og æsj, rommet mitt holder fortsatt på å utvikle seg til 4 verdenskrig (ettersom søppelbøtta mi utvikler seg til 3..).

Jeg elsker alle vennene mine og kjæresten min, er så takknemlig for dere (L) så heldig som har dere alle sammen!

Ingen kommentarer: