søndag 17. august 2008

Siste sommerferiedagen!

Helgen har vært kjempe kos! På lørdagen dro mams og jeg til byen for å handle en MILLION ting til meg. Men fikk ikke halvparten en gang, kjipt. I tillegg skulle jeg bestille frisørtime, men var ikke ledig før på tirsdag, så det blir deeeilig. Skriver med stress her, SKOLE I MORGEN OMG! Alle er totalt bananas, og elleville og creisimeizi over dagen som er i morgen altså mandag og første skoledag på Byåsen. Alt jeg fikk meg i byen på lørdag var forresten ei bukse og noen skolesaker. (Y) kjepegodt forberedt altsåå. Men får vel bare slenge på meg en gammel fille som ligger innknødd i skapet mitt. Gud som jeg gleder meg til "walkin"..

Senere på dagen dro vi til Marrepus, det var kos. Skjedde litt habblhaahbalalaa men ingenting nevnes her.

I dag kom Jens til meg, vi så Wimbledon på tv, spiste pølse og potetmos + hjemmelagd pølsedressing, den var syykt god. Nå er jeg bare litt usikker på hva som egentlig skal skje i de nærmeste to døgnene. Jaja, Marianne kommer til meg i morgentidlig, så jeg overlever vel. Også møtes jeg alle mine søte små utenfor Byåsen, betryggende. Når vi er ferdige på skolen skal hele gjengen til byen og kose oss på Somma + oppsummering av hvordan skoledagen var osv.

Herregud for et crappy innlegg, men GOD NATT (L)

Btw: Lenge leve cosmo!

Ingen kommentarer: