tirsdag 26. august 2008

Dansing igjen, at last


For en utrolig deilig følelse det var å danse igjen! Vi stod alle jentene inne i studio 2 og danset i sokkelesten på det svarte putegolvet. Eller hva det nå heter. Lærte noen nye mooves, og flirte en god del. Så flinke som vi var, gikk Marianne og jeg helt til Ila før vi tok trikken hjem. I morgen blir det enda bedre; HIP HOP(L) Min store lidenskap. Men nå er jeg nesten usikker, fordi jazzen var så gøy i dag. Jaja, uansett så elsker jeg dans!

Jens var her nettopp, og vi laget oss smoothie. Mmmmh, jeg er blitt rene smoothie kongen. Lager det så og si hver eneste dag. Det er både sunnt og godt(ikke minst FRISKT), og i tillegg en god erstatter når man egentlig bare har lyst på sjokolade etc.
Forresten så har vi kjempekort skoledag i morgen, vi begynner 08:00, og slutter 11:10. Luksus? Ja, det blir godt. Så må jeg handle en del ting i byen før dansing. Etterpå må jeg kjapt i dusjen, før jeg stikker til byen og drar på kino med Jens og klassen hans. Vi skal se Dark Knight som ALLE har sett. utenom oss. Greit å ha sett den, spesielt når det var den siste filmen Heath Ledger spilte i.

Er forresten helt hekta på the spongebob dance. haha, enjooy

1 kommentar:

Unknown sa...

Hei sann .

Vi ville bare informere deg personlig om at vi har Kat Von D/Chris NuNez egene disigner capser på vår Netthadel det er jo den dama som inspirer di fleste jenter /gutter å for den slags skyld )

https:// dob.nordicshops.com

og mange flere ting fra dem , Disse er orginal varene fra statene (usa ) alt annet er kopier eller kina replikaer .

Samt vi har alle capsene dem har gitt ut intilvidre på vår nettbutikk :https://dob.nordicshops.com å med dette har vi flere kule efekter fra mange kjente steder / merker/firamer/tv serier .
Som Miami ink /Skin industry /Fatkid tattos /Guinnesn (øl merker) /Hustler /Rout 66 pluss mange mange flere ting .

Vi har premiære bileter i Konkuransene våre og gratis frakt pluss(muligens Miami ink Efekter å ) som Konkuranser Har vi ikke Ekspedisjons Gebyrer på vår handel .

Håper du tar en titt innom .

Velkommen er du !!!!!

suporten vår ligger for tiden på the.best@live.no