torsdag 7. august 2008

Kyss meg i magesekken, og kall meg chill

Jeg har verdens beste venner, og verdens beste kjæreste. Trives så utrolig godt for tiden, alt er slik som det skal være - slik jeg vil og ønsker det skal være. Føles ut som jeg endelig har funnet plassen jeg vil bo på, de personene jeg vil leve med, det miljøet jeg trenger, og alt annet, for resten av livet..
Jeg vet at alt forandrer seg med tiden, men akkurat nå kjennes det ut som om tiden står stille og jeg lever i en drøm. Selv om jeg må innrømme, jeg har alle de hverdagslige problemene som man har i livet, men.. det er nesten som om alt blir glemt, når jeg tenker på hva jeg har. Jeg er utrolig takknemlig for alt her i livet. Dette hørtes faktisk litt religiøst ut, men jeg begynte å bli litt lei av å bare skrive om hva jeg gjør hver dag.

...men må vel ha med det også!
-De siste dagene har jeg vært med Jens, hater å dra fra deg, bli hos meg for alltid.
-Har møtt Maria Fagerli fra Tromsø, hun var på besøk i byen. Selv om vi bare har møttes to ganger, ble det aldri noen pinlig stillhet :)
-Så har jeg vært hos Julia, hvor Thea nettopp var kommet hjem, og vi så Uti vår hage. Kooose venner, hva skulle jeg gjort uten dere.
-I dag startet jeg med dans på morgenen, fy som jeg gleder meg til hip hop til høsten!! Elsker å danse hip hop, aldri skal jeg slutte med det. Det er så herlig følelse, at det ikke går ann å beskrive. Jeg er en lykkelig danser rett og slett. Selv om jeg svetter en god del.. Senere i dag gikk jeg tur med Bjørn, det var koselig der han satt og kastet steiner ned i kloakken og flirte av lydene som kom tilbake. "hahaha, høres ut som når du bæsje og det treff vannet i dassen, hihih". Dro til Thea og, ja snakket, spiste middag, kos osv. Ble hentet av mamma Solveig og stepapz,, så dro vi på IKEA. Nå håper jeg på at walkin closet'et mitt blir som jeg ønsker.

I morgen skal Marianne og jeg sitte barnevakt for noen småttiser, det blir kjempemorsomt! På lørdag blir det phuuun hos Andrea, gleder meg :D Skal også en tur til min kjære kjære kjæreste. Og dagen etter reiser jeg til Tromsø sammen med Markus, HAN FLYTTER TIL TROMSØ :O hva skal jeg gjøre uten the protecting brother på den andre siden av veggen?! Overlever, gjør jeg nok. Men kommer til å savne å ha ham der. Jegk ommer ihvertfall hjem til mitt kjære trondheim på torsdags kvelden, og da er det ikke så lenge igjen til skolestart. HJØLPES
Alt ordner seg nok.

De beste vennene

My better half

I could stay this way forever

1 kommentar:

Mariannegranhus sa...

hahahhaha omg sensurer mæ da! xD <33