søndag 24. august 2008

Supa Dupa Helg

For en herlig helg det har vært!

Fredagen gikk med til skole og MEDIA helt til klokken to. Så dro jeg hjem, ryddet og sorterte masse drit på rommet, før min Jens kom ved seks-tiden. Etter en times tid dro vi til byen. Kjøpte billetter til MAMA MIA på prinsen, så dro vi på kinarestaurant og spiste. Mmmh <3 Kinamaaat<3 Jens<3 mmmh <3. Stakk innom rema en tur for litt godis, også var det rett til kinoen. Filmen var phun, men det morsomste var at det føltes ut som om vi var plassert midt i eldrebølgen. Jeg regner med at det var 10 menn i den salen. Ellers hørte vi store og lange kjerringhyl/latter/brøl. Men uansett; var utrolig koselig, elsker kjæresten min -du er bare bestest.

Lørdag stod jeg opp, vasket badet (som nå er offisielt BARE mitt), danset, gjorde reint på rommet, og jaa... masse annet random shit. Dro til Marianne, så ble vi kjørt dit vi skulle sitte barnevakt. Det var kjempekos, spiste pizza+godteri og så film. I tillegg til at vi får/fikk betalt for det. Så nå har jeg laget meg handleliste og skal på SHOPPING, wihu. Anyways,, endte med kakespising og twister hjemme hos Mæryyænn, og la oss i fire tiden.

I morrest slo jeg min peronlige rekord på Quadrapop! Fikk 62 000 ++++ :D:D hahaha. Fikk førsteplassen på Marianne sin mobil MOHAHAHA. Men så senere i dag druknet mobilen hennes i fiskevann, og jeg sørger fortsatt. NEIDA. Skal skaffe meg min egen mobil med Quadrapop, siden jeg er totalt hekta.

Nå må jeg sove, skal til Adressa imorgen, huff. Hvordan i helvete skal jeg finne veien?! Angst* Men på torsdag reiser jeg til Tromsø fordi det er Døgnvill i helga! GLEDER MEG. Skulle ønske du kunne vært med Beibi :(

NATTAA (L)

Gleder meg sykt til Charterfeber!

Ingen kommentarer: