torsdag 19. juni 2008

Dagen derpå..

Ettersom vi hadde avslutning i går, har dagen i dag vært: kvalm - fin - kvalm - fin. Etter jeg hadde vært på Palermo med mamsen og brodern ble jeg helt utrolig dårlig, kjentes ut som gårsdagen all over again. Heldigvis gikk det over, og jeg dro til Julia for å spille TEKKEN!! Herregud, det beste spillet jeg husker fra bandommen. Vi ble helt inn i spillet, og satt og ropte og hylte "JÆVLA FITTNEGER!" osv. Imens vi desperat prøvde å slå motstanderen. Julia er helt g33k på Tekken, så hun lærte meg en god del. Må komme å spille igjen snart, kjenner det kribler når jeg tenker på det; en perfekt måte å få ut raserianfall på!
Vi dro og på butikken og kjøpte ingredienser til smoothie, som vi laget da vi kom hjem. NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAOOOOM! Så utrolig godt. Endte besøket med Pacific Blue og kavring til kveldsmat. Koselig med julliiii

Har forresten bestillt billetter til Tromsø, så dit drar jeg på Tirsdag. Rart at det er sommerferie, virker ikke slik enda. Men håper været blir bedre med dagene som kommer. Har forresten funnet meg den perfekte sommerfrisyre, som eier alt og alle. De fleste går rundt med den, ganske enkel og grei, og ufattelig fin til sommeren. Neste gang jeg fletter skal jeg ta med noen skjell, så blir det syden neste.

Men nå må jeg nesten legge meg fordi jeg nesten ikke fikk noe søvn i natt. Thea er forresten i Hellas nå, heldiggrisen. Good night beibz.

Ingen kommentarer: