torsdag 26. juni 2008

Shopping, og tomt på kortet

I dag ble jeg sjokkert, virkelig sjokkert. Jeg som syntes jeg var så flink å spare penger, og ikke kjøpe alt jeg hadde lyst på.. bare noe av det. Også skal jeg til å kjøpe en dvd, også forteller dama i kassa at det ikke er gyldig?! Hva faen. Ringt først til mamma, cry cry. Så ringte jerg til pappa, cry cry. Så i morgen skal jeg overføre penger, puuh' Hadde heldigvis kontanter, så kjøpte meg da filmen likevel, Lord Of Dogtown. Ifølge Julia skal den være utrolig bra. Også har jeg alltid hatt lyst til å se den, så da ble det nesten et impulskjøp på tom lomme. Kjøpte i tillegg to slipperser, bra å ha i Italia!

Nå sitter jeg hos Ida, og vi spiller Guitar Hero og koser oss med is. JEg fortsetter å være usunn :( Forandring på dette når jeg kommer hjem, da blir det jogging, lange gåturer og SYKKELTUR fordi sykkelen min er fikset :D oh sweet lord <3

Ja, og en annen god nyhet er at vi ikke skal på hytta likevel,, yesyesyes, kan det bli bedre? Selv om jeg vil på hytta.. men ikke nå som jeg endelig er kommet til tromsdalen. Spilelr forresten GH 2 fordi den får jeg så sykt mange gode minner fra. Jeg har ikke spilt det siden jeg var her hos Ida i jul/nyttår. Blir i så godt humør når jeg hører sangene, det går ikke ant å beskrive. "motheeer..".

Senere skal vi muligens bade i jacuzzien, og ligge i den nyinnstallerte solsenga som pappa er på vei å hente. Gleder oss! Men nå er det min tur å spille, WUHU. SO long suckers

Ingen kommentarer: