fredag 13. juni 2008

Jag er så heet

Onsdag skrev jeg ikke, fordi det var en møkk-kjedelig dag.
Etter å ha vært på skolen i to timer, dro jeg til Marianne og slummet foran pc'n. Vi dro på butikken og handlet inn litt til bursdagen som er i dag, gleder meg!
Senere ble jeg hentet, og med en gang jeg kom hjem satt jeg på dataen. Så one tree hill. Det var vel alt. Jo, også fikk Markus fagbrevet, så må få kjøpt en gave. Spennende dag!

I går skulle vi egentlig jobbe med noe bru-greier som vi skulle fortelle om i dag, men siden my friends and I er ganske late.. ble det til at vi heller ville lage en dans til avslutniga. My bedre enn skole. Hvem faen bryr seg om bru-histore?
Nesten alle forsov seg, men vi presterte likevel å komme i ti-tiden. Danset litt YMCA, og ferdig. Hos Marianne bakte vi muffins til bursdagen i dag, og jenta mi sagde ut en tv-genser til meg. Utrolig lattis, tok masse bilder som jeg legger ut senere.
På kvelden ordnet vi oss og dro til byen og spiste på egon med klassen. Skjedde ikke så mye, spiste litt pizza. Hjemme var det bare dødens pølse å sitte på data, så gikk/jogget meg en tur. Nå er det gjennomsnittlige skrittelleren min på 4961! Den som har vært rundt 3000 før. Må prøve å gå ca 10 000 skritt hver dag.
Avsluttet dagen med "Frankie and Johnny", en film på tv2zebra. Utrolig fin, anbefales.

I dag danset vi YMCA på skolen igjen, fant det beste dance-movet i historien, haha. Hver gang vi gjor det, begynte alle å småfnise. Og det beste avr at hver gang vi hadde danset gjennom hele dansen og skrudde av musikken, begynte alle "bla bla bla, men du må gjør sånn.. fordi du gjør feil balbal" i munnen på hverandre. Men tror det løser seg jeg, jenter. Den blir helt rå

Nå har jeg nettopp funnet ut antrekk til bursdagen, en blå sommerlig coctailkjole? også skal jeg pakke, fordi jeg sover hos Marianne i natt.
I morgen kunne jeg blitt med å se Cabaret på teateret, men skal sitte barnevakt, sååå BUHU :( Håper den kommer på nytt en annen gang. Dette kommer på tv : Pacific blue, The Beach (i dag), The perfect man (søndag). m.å.s.e.!.

Men ha en streålende helg folkens, min kommer til å bli ganske så super.

kizzzzzzzzz

Ingen kommentarer: