lørdag 28. juni 2008

Sol igjen!

I natt kom pappa hjem ved fire-tiden. Det var en stund etter det at jeg sovnet. Så våknet jeg kvart over ni i morrest av en helt kreisimeisi Petter(kompis til pappa) som hamret løs på alle husveggene/vinduene. "ØØØØYSTEEEEIN" hørte jeg bare. Endelig våknet pappa, og etter en halvtime kom han inn på rommet mitt. "No drar eg på fisketur!". Jeg må si jeg elsker bergenser dialekten. Jeg klarte dessverre ikke å sovne igjen, så stod opp kvart på ti altså. Veldig mye søvn kan man jo si, men godt å stå opp så tidlig for en gangs skyld.

Senere på dagen ble det ENDELIG soooool! Fikk ikke solet meg så mye da, siden jeg måtte ordne meg til i kveld. Nå skal jeg bare ta veska mi + og posen med diverse, så stikker jeg til Ida. Vi må rekke butikken før det stenger, for vi skal kjøpe litt grillmat. Så drar vi tilbake til Ida igjen, blir sikkert å spille litt Guitar Hero, hehe.. Også drar vi ut i ni-tiden. Så blir det grillings i Bukta. Overnatter hos Ida i natt, så jeg skal slippe å komme hjem til et stort og mørkt hus helt alene.

Og sånn btw, så har kjæresten min og jeg vært sammen i to måneder nå :) så søtt.
Men dette er det siste dere hører fra meg i dag, så.. blogges!

Jens min og meg.

XO XO Sandybanana

Ingen kommentarer: