tirsdag 24. juni 2008

Tromsø!

Yes, da var jeg endelig kommet til Tromsø!
Da jeg våknet i dag laget jeg et balismykke til Sandra og, har endelig fått interessen for det igjen. Så nå skal jeg bare kjøpe meg masse skjell, og lage fotlenker og søte strandarmbånd. Også har jeg flettet noen skjell inn i håret mitt, men må ha fler! Herregud, også vil ejg bare kjøre på med saltvanns spray. Nå er det helt utrolig hvor mye jeg gleder meg til Italia. På flyet til Tromsø leste jeg i et blad hvor det stod at nemlig Gardasjøen var den største turistattraksjonen bortsett fra Toscana. Så det er jo supert at jeg skal dit :D Også fant jeg ut at pappa skal til Brasil i oktober i tre elle fire uker, så hvis vi ikke har noen tentamener eller noe annet dritt på skolen i den perioden, så tar jeg meg minst to uker i Brasil. Savner Brasil, det er er Nirvana. Dra til Brasil. Eller nei, ikke dra dit, la det bli mitt sted. Så er du søt

Pappa kom og hentet meg på flyplassen, han ble tatt imot med mange klemmer, og store kyss. Herregud som jeg har savnet pappa. Vi dro rett på butikken, og jeg heiv oppi alt jeg ville i handlekurven. Det er en av de småtingene som gjør det herlig å være hos pappa. Han sier aldri "nei" eller "hva trenger du det der til?". Det er mer: "naam! Det der ser godt ut" og "ta en pose til med det der..". Så akkurat nå har vi en pose med muffinsrøre, en med sjokoladekakerøre, en kanelsnurr-røre, sjokolader, fruktgodteri, tonnevis med frukt; druer, mango, plommer, honningmelon, pæreepler og plommer. Kunne tatt ananas og jordbær og, men det får da være måte på.. ehem

Da vi kom hjem hadde pappa kjøpt reker i bøtter og spann, vi klinte til med fersk loff, godt smør, sitronsaft og remulade. HERREGUD SÅ GODT. Reker er noe av det beste, uansett hva du sier. Vi fikk besøk av to kompiser av pappa. Først handlet samtalen om meg og livet mitt. De ble faktisk helt oppslukt i å prate om hvordan kjærligheten min gikk, og hvordan jeg hadde det. Da koste jeg meg, satt der å drakk juice og gliste bredt. Men så plutselig begynte de å snakke om investeringer i hus i gudvethvor og om forskjellige reiser. De har det så greit. Penger til å bruke alt. Jeg skulle bodd hos pappa litt lengre, så kunne jeg blitt med til Brasil sånn tre-fire ganger i året. Men samtalen ble likevel for kjedelig, og jeg kjente bare en magisk kraft som trakk meg mot dataen. NETTBY,MSN,FACEBOOK,BLOGG. Ja, såå sånn er livet mitt. Tror jeg må skjerpe meg. Nå har jeg sottet her i to timer snart, og jeg hører kompisene til pappa drar. Så nå skal jeg gå ut og lage et fruktfat eller noe sånt, ettersom jeg er kokken for helgen. Stebror er på båten, og stemor er i frankrike. Bare meg og papz, blir koselig :)

Fant forresten ut at vi har rundt 6 hytter. Og jeg som bare har vært på 3 av dem. Så nå må jeg nok ut å reise litt, tjohei! Og pappa med sine bra kommentarer; handlekurven var helt fullstappet med alt mulig rart.. mat og godt og drikke og ja. Så kommer vi i kassa, og fyller opp to bananesker(som pappa kaller det). "Ja, da skal vi vel klare oss i to dager?" haha to dager. Du er så bra. Tror jeg kommer til å bli feit i den uka her, men heldigvis er Ida hjemme, og vi skal trene. Mest sannsynlig. YEA

Ha en fantastisk øøøh, tirsdag! kosimosi, savner dere allesammen



Og her er da et bilde fra et tivoli ved Gardasjøen. Gjett om jeg skal dit! :D

Ingen kommentarer: