søndag 22. juni 2008

Og jentene er søtere enn markjordbær på strå, sommer på jorda. livet det er nå

I dag morrest (ehem klokken halv tre) stod jeg opp, en god nattesøvn kan man jo si. Fordi i går skulle jeg lage sommer-CD til bilturen med mamsen, men så klikket hele dritten og jeg måtte begynne helt på nytt. Så kom ikke i seng før halv fem på morgenen :) en litt sur og overtrøtt sandra som gikk og la seg den kvelden. Derfor bestemte jeg meg for at i dag skal jeg legge meg "tidlig". Og nå er klokken ca 01:00, så skal gå og stelle meg og stupe i seng.

Men i morrest fikk jeg laget ferdig CD'ene, og de er så herlig å høre på. Går rundt og nynner på "Help" av the beatles og "sommer på jorda" av postgirobygget. Marianne kom i et par timer hvor vi egentlig ikke gjorde så mye. Hun oppdaterte meg om gårsdagens bryllup, og hjalp meg å pakke til Tromsø. Ellers satt vi på dataen og så filmer på youtube; human tetris er så morsomt, jeg revner hver eneste gang. Please,please kom til Norge, Jeg ber. Asiaterne er ikke helt gode oppi toppen, men fy faen så god humor de har!

På kvelden gikk jeg meg en to-timers lang tur og jogget deler av veien. Savner å trene, men skylder bare på sykkelen min. Kan jo ikke sykle når det er fire hull i hjulet.. så nå har endelig ste-papz kjøpt ny slange og skal mest sannsynlig fikse den i de nærmeste dagene. Han sa "i helgen", men i morgen er det mandag. Og så reiser jeg bort, tviler på at jeg får så mye bruk for den. Men men, i morgen er det Sankthansaften, kanskje det blir grilling på kyvannet? I fjor husker jeg at Ida var her, også hadde vi filmmaraton hver natt. Det var kos, Ida er kos.

Nå skal jeg sove, big kiiissss




Kos dere :' )

Ingen kommentarer: