fredag 27. juni 2008

Penger på kortet!

I dag morrest (halv elleve) ringte alarmen til Ida, og hun måtte stå opp. Så sa hun at jeg bare kunne sove videre. Klokken to kom pappa inn og fikk meg opp av senga. Fy faen for et sovedyr jeg har vært i det siste, at det går an. Ja, så dro vi i vei og fikset penger på kortet mitt, så nå er jeg ritch bitch igjen :D Da blir det jo ikke noe problem med shopping i Italia. Også har mamma bursdag i dag(eller i går ettersom klokken er etter tolv). Altså 27 juni. Må kjøpe gave til henne senere eller lage noe bali smykke til henne, selv om hun ikke vil ha noe fra meg. Men jeg må gi noe til min kjære mamma, det er så koselig å gi bort gaver!

Senere på dagen dro jeg til Ida, så kom Maria og Sandra. Vi spilte litt gitar, data, piano osv. Gikk en tur ned på solstudio ble en nyanse mørkere enn hvit. Dro hjem til Ida igjen, spilte litt Guitar Hero imens hun ordnet seg. Sandra dro hjem og pakket, hun skal til syden i morgen, Maria og Ida dro til byen på kino, og jeg dro hjem ettersom jeg ikke gadd å være med. Pappa var dratt på fylla, så jeg var alene hjemme resten av kvelden. Klokken er tre nå, og jeg har fortsatt ikke hørt en lyd fra ham. Det må vel bety at han koser seg^^ Så jeg dro til Steffani, rett over gata, så på butikken, og så til meg igjen. BUHU, det var ikke pacific blue, så vi så Kill BUljo -the beginning. Den er så sykt bra, anbefales!

Men siden ejg våkner to hver dag, så tenkte jeg å legge meg litt før i dag. Sånn i tolv-ett tiden. Ja, den er jo tre snart nå, så skal stupe into bed. Og i morgen håper jeg på trening og bukta på kvelden. Da skal pappa på fisketur med en gjeng kompiser og kommer ikke hjem før på søndag.. så skal sove hos Ida. Det funker jo supert!

Men må innrømme at jeg gleder meg litt til å komme hjem, selv om jeg har det fint her. Savner dereee (L) kissssss

Ingen kommentarer: