søndag 29. juni 2008

Sporty

Våknet av at mamma ringte meg. Så lå vi og pratet i et par minutter, imens Ida lå og halvsov. Mamsen hadde kjøpt perler til meg, mihi :) Snill mamma.

Vi gikk ut på verandaen og merket hvor fint vær det var, så vi lå og og solet oss litt. Etter en halvtimes tid, fant vi ut at vi hadde lyst på en sykkeltur til Bukta. Så det gjorde vi. Da vi kom fram, ble det en smule solings der. Men det begynte å bli kaldt så det tok ikke lang tid før vi syklet hjem igjen. Herlig med en ordentlig sykkeltur! Når jeg kommer hjem til Trondheim skal jeg være supersporty, og i Italia skal jeg også være sunn og sporty, så dette blir en bra sommer. So far, so good.

Dro hjem til papsen hvor de hadde grillet. Jeg spiste restene. Og sjokolade. "det var den sykkelturen" tenkte jeg. Huff.. også leste jeg i et blad at det er noe som heter ortoreksi.. elns. Og det er en slags spiseforstyrrelse, som jeg nesten tror jeg har. Det er for folk som ikke spiser vanlig mat, målet er ikke å slanke seg, men å spise sunnt og riktig. Så de unnlater mye god mat. Men det er jo ikke meg, for det klarer jeg ikke. Uansett om jeg får dårlig samvittighet av å spise mat som ikke er supersunnt. Derfor tenker jeg TRENING nesten hele tiden. Det er ikke bra, og ihvertfall ikke når jeg ikke får trent. Da blir jeg nesten ulykkelig, hahaha. Neida

Også har jeg begynt å tenke på hvordan jeg vil ha håret etter sommeren. Har lyst til å farge det svart (kun hvis jeg blir mega brun, da er det syyykt fint). Også skal det være langt, og i etasjer. I think. YA MAN. Nå skal jeg hoppe i dusjen, og så må jeg finne på noe.. begynner egentlig å bli trøtt men klokken er bare ni. Såå, bye bye johnny bye bye

Ellers misunner jeg de lange mørke lokkene til Miley Cyrus.
Og nå skal jeg spise litt sjokolade :)

1 kommentar:

Mariannegranhus sa...

Når du kommer hjem, skal vi være sporty hele tiden. Jeg trenger deg nå, veldig mye, fordi jeg savner deg sånn :D I love u.
Vi må gå masse turer i skauen og sole os på trampolina eller i solsenga på 3t.

Se, jeg skrev bokmål :O umg.

Ælske dææ <333