lørdag 21. juni 2008

grått vær ?

For tiden ligger jeg på senga mi og slapper av, imens jeg kjenner den deilige sommerbrisen fra vinduet mitt, og hører gode slagere fra tysk radio. Ingenting får meg i mer sommerstemning enn det tysk radio gjør. Mamma pleier å komme inn, også sitter vi der og hører på et språk jeg så vidt forstår noe av, men som minner oss så utrolig mye om sommerferien for to år siden hvor vi var i Tyskland. Herregud for et vakkert sted, aldri kommer jeg til å glemme den sommeren. Det er en grunn til at radioen min har stått på Tysk radio i rundt en måned nå.

Men i dag har det bare vært grått vær og regn, ingen er hjemme og jeg har mer eller mindre kjedet meg. Bortsett fra det har jeg laget et Balismykke til Ida, og skal lage noen fotlenker til i sommer. Også må jeg lage nye sommer CD'er til mammas bursdag som er på fredag. Også må vi ha musikk når vi skal kjøre til Danmark og Italia.

Gleder meg sånn til Tromsø på tirsdag, og at jeg skal være der en uke! Det er jo nesten helt sykt ettersom hvor lite jeg har vært der dette året. Gleder meg til å møte papz igjen, før møttes vi minst en gang i måneden, men nå har det vært to ganger på 8 måneder ;s Så skjerpings her i gården! Gleder meg og til å møte all of my beloved friends, også selve byen såklart.

I går kom Jens og vi så Blairwitch project og Kill Buljo. Hahah, som vi flirte. Du er så Nydelig, tenker på deg hele tiden gutten min. Ikke rart vi er sammen natten lang, og får alt for lite nattesøvn. Aldri har jeg vært så forelska før, lurer på hvordan juli blir uten hverandre. Men blir godt å møtes igjen da.

Nå skal jeg gå i gang med å lage sommer-CD og noen fotlenker, så kos dere i regnværet!

Ingen kommentarer: