onsdag 18. juni 2008

Sommerferie

Og fy faen som jeg kommer til å savne dere alle sammen!

I går hadde vi avslutning på skolen, den siste dagen på selsbakk. Jeg trodde jeg kom til å være så glad når alt var over, endelig sommerferie liksom, men tanken på at jeg ikke skal på skolen nå er helt forferdelig. Da jeg våknet i dag klokken 07:30, ganske fin i formen ettersom hvor uggen og dårlig jeg var i går, var det helt merkelig at jeg bare kunne bli liggende. Likevel stod jeg opp, null sjangs at jeg skulle klare å sovne igjen. Men det gjør meg heller ingenting, det er strålende vær ute så skal legge på trampolina og sole meg litt : )

Meen over til i går. Vi kom tidlig på dagen til skolen, og kjørte gjennom hele opplegget. En slags "generalprøve" for 8'ende. Mange skrek, rørt og lei seg. Meg -kald som en isbit slapp ikke en eneste tåre, hele kvelden. Selv om jeg fikk litt tårer i øynene når Ålve sang "You Know MY Name" -du har helt rå stemme gutt, og Maiken sang så fint og vakkert. Alle var superflinke, men det har ikke gått opp for meg enda at jeg er ferdig på selsbakk. Det er helt sykt. Aldri må vi miste kontakten folkens, jeg gleder meg allerede til Reunion.
Senere var det ordentlig avslutning, og alle hadde pyntet seg og var så fine. Vi danset og sang, og det var en fantastisk stemning i salen. Spiste masse kake og godsaker, første gangen vi har fått det gratis, muhaha. Så var det tid for å si ha det til lærerne, ååh. Kommer til å savne dere noe sykt! Til og med Risstad stod og gråt, søtnosen. Og Paul som sa at jeg var et perfekt eksempel på hvor langt man kan komme med positivitet og entusiasme, yeeey :D Fikk vitnemålet, og hadde 4,7 i standpunkt. Håper det er nok til å komme inn der jeg har søkt..

Avsluttet kvelden med å dra til Leirsjøen, hvor hele trondheims 10'ende-folk befant seg. Også noen som gikk ut i fjor da. Men for et liv det var der, møtte gamle kjente og nye kjente. Nå er jeg en smule kvalm, og tror det blir en stund til neste fest, men uansett så var det koskosksoksoksokooos



Over til hva jeg har gjrot siden sist ; Bursdag til Marianne på fredagen, hvor jeg overnattet. Neste dag(lørdag) ble jeg vekket av Jens som ba meg skru på nrk1. BOMBAY TV <3<33 hahahahha, så utrolig morsomt at det ikke går an! Så dro vi til meg og ordnet oss før vi dro til faren til M. og satt barnevakt for Mia og Mats, uten lønn :))) Jeg kunne ha dratt på Cabaret med mamma, men men. Skal aldri mer sitte barnevakt uten å forsikre meg om penger først. Søndagen gikk med til vasking av noen bad, rommet mitt og nede i "første-etasjen", eller kjelleren(?). Jens kom kosimosi. På mandag danset vi YMCA på skolen, og senere kom Jens igjen. Vi så playboyjentene, top model og pacific blue -ingen sommer uten! Det rakk å bli lyst igjen før han dro hjem. På tirsdag jogget jeg ned til Marianne hvor hele gjengen var, vi hadde kostymesjekk. Så jogget Marianne og jeg opp til meg og stakk ned på 3T og tok sol. Senere dro jeg til min kjærest igjen, og dro hjem når det var blitt lyst igjen da og. Mamma har blitt mye snillere med innertid osv, så lenge noen fulger meg hjem og jeg ikke blir voldtatt i en eller annen random busk. I hvertfall, så laget vi sjokoladeboller, men var for ivrige så vi tok dem ut for tidlig og de var derfor fortsatt litt råe. Men satan hvor flinke vi er til å lage boller. MegaGigaUltraStore hveteboller med massssse sjokolade inni. Også så vi pacific blue da. Hele familien hans og meg, sølte sjokolade på oss for det tøt ut over alt. Og etterpå hadde vi krampe i magen, tror det var gjæra. På vei hjem hadde vi jo nærmest rape-konkurranse. "Good bye rape-girl" "Good bye fart-boy". haha, elsker deg.


Senere i dag skal jeg ut å spise med mamma og markus på Palermo eller noe sånnt, så utrolig deilig med ferie. Det er faktisk et siste allmøte klokken 10:00, men vet ikke om jeg gidder. Formen er ikke helt god, så kanskje jeg skal slappe litt av for a change.



Dette innlegget ble bare masse rot og drit, men men. Nå skal jeg prøve å skrive hver dag slik at jeg slipper å ramse opp så mye. Again. Vet jeg har sagt det tusen ganger før. Men ja, GOD SOMMER!

God tur til Hellas, Thea babe. Kommer til å savne deg <3