mandag 23. juni 2008

Sankthansaften..

For meg, så husker jeg denne dagen godt fra barndommen. Broren min og meg pleide å være på hytta med pappa, bestemor og bestefar. Også pleide firemenningene(?!) mine og noen random familemedlemmer å komme og feire med oss. Så tente vi et stoort bål nede i fjæra, og det bestod av ca. en halv skog, og en hel haug med gamle bildekk. Vi pleide å dytte dem, så trillet de helt ned, gjennom bålet og ned i vannet. De voksne koste seg med en kald pils, og vi barna for rundt og lekte oss i gresset. Himmelen pleide å være svart av sot/røyk, og mange "naboer" kom og lurte på hva som hadde skjedd. Men neida, det vare bare det årlige sankthans-bålet. Slik har det vært helt til i fjor, da kom Ida hit og vi feiret ganske enkelt med grilling i hagen. I år var det ikke akkurat vært noen stor begivenhet heller, men det var kanskje fordi været har vært helt grått i de siste dagene, og det har ikke vært muligheter for å være ute.

Så i dag dro jeg til Marianne, så skulle vi egentlig gå tur, og tok med Harry(bikkja til ei venninne av mamma2 som de passer for tiden). Men da vi kom ut begynte det å styrtregne, og det ble en megakort tur. Så tok vi sol, ettersom det ikke er noe sol for tiden. Hvis jeg har tenkt å bli noe brun i sommer, så må jeg ty til litt.. sol. Ja, så dro jeg hjem. Spiste jordbær med krem, og litt småkaker. Etter en ca. 25 kg's tung bag var jeg enda ikke helt ferdig med å pakke til en Tromsø-tur, hvor jeg skal være en uke : ) Sandra er flink til å pakke, og har bare med seg det mest nødvendige. naaat

Dro til Jens, sjømat og oreokake. Haha, det sa vel ganske mye. På vei hjem var det veldig romantisk; hundedrit på sykkeln, vi hadde klint masse drittgele i håret til jæææns og ja. hva mer var det? et eller annet. Men mega romantic. Nå skal jeg bare stelle meg og hoppe i loppekassen, også prøve å sove selv om jeg sikkert blir alt for glad til å klare det, siden: TROMSØ i morgen! Wuhu, misunn meg.

Savner Thea forresten, høres ut som hun koser seg med en hel haug kjekke grekere og sydenliv. Vi har funnet ut at til neste år skal jeg være med. Savner tiden før, når vi alltid var sammen. Aldri må vi miste kontakten, jenta mi.

God natt, og GOD TUR til meg i morgen! Ska ikke styrte å dø, så bare slapp av.
-vet dere bekymrer dere.


Èn siste ting: CF kortet på digitalkameraet mitt funker igjen, men alle bidlene har blitt slettet. Så har dessverre ingen bilder fra sex&thecity-kinoturen, eh.. de bestod jo egentlig bare av sexye jenter med munnen stappet full i popkorn osv. Men søtt likevel. Og kyvannet-bilder :- ( faen. jaja. BYE PEEPZ

1 kommentar:

Mariannegranhus sa...

God tur jenta mii :D <33 ikke dø :) elske dæ mest over alt (L)(L)(L)